9 Temmuz 2017 Pazar

VİRGÜL, BİR GÜL...

Nehirin okulundan yaz çalışması olarak verdikleri STEM junior seti yapıyorduk beraber. Tohumlar projesine geldik. Proje kitapçığındaki soruları cevaplıyoruz önce sonra da küçük bir saksı süsleyip tohum ekip yetiştireceğiz.  Kitapçıktaki sorulardan biri "tohumlar nasıl yaşar?" Nehir, "suyla, güneşle"dedi. Çok güzel kızım, çok doğru, hadi şimdi yaz bu cevabı dedim. Suyla yazdı, bi virgül koy şimdi dedim; bisey çizdi ve arkasından güneşle yazdı. Bu çizdiğin nedir Nehircigim dedim. "Bir gül çiz dedin ya, gül çizdim" dedi...  Bazen nasıl da unutuyoruz, onların henüz ne kadar küçük olduklarını, nasıl da bizim bildiğimiz herşeyi bildikleri yanılgısına kapılıyoruz, onlar karşımızda bıcır bıcır konuştukça, nasıl da her şeyi bildiklerini ya da bilmeleri gerektiğini zannediyoruz.  Güldüm, bu masumiyeti anılara kazımalı dedim... 



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...