15 Haziran 2017 Perşembe

SCRABBLE ORIGINAL




Yine bir kutu oyunuyla karşınızdayım. Scrabble, kelime oyunu. Oyun 8 yaş+ Daha minikler için Junior seçeneği de var ancak ben orjinal olanını aldım. Okuma-yazma bilen 5,5-6 yaş+ miniğinizle gayet rahat oynayabilirsiniz bence. Bizim Nehir'le ilk denemelerimiz oldukça keyifli oldu. Nehir minik yardımlarımızla epey kelime buldu. Düşünme becerisini ve kelime haznesini geliştirecek mükemmel bir oyun. Nehir anlamını bilmediği pekçok yeni kelimeyle karşılaştı; kin gibi, zan gibi. Heryeni duyduğu kelimede bize sordu ne demek olduğunu, biz de açıkladık. Hiçbirşey olmasa ailecek, Tv kapalı, birarada geçirilen zaman demek bu kutu oyunları. Bu yüzden çok seviyorum. İndirim ya da fırsat yakaladıkça alıyorum. Bu oyunu da Migros'un 23 Nisan indiriminde denk getirip almıştım.


Dediğim gibi okuma-yazma bilen, 6 yaş miniklere öneririm. Ha bu oyunu alamadınızsa da dert etmeyin, alternatifi çok oyun var, evde bir kağıt kalemle oynanabilecek; çocukluğumuza dönüp bakmamız yeterli. İsim-şehir ya da adam asmaca gibi. Nehir bayılıyor bu oyunlara.


Sevgiyle kalın.


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...