24 Şubat 2017 Cuma

SAPANCA GÖLÜ GEZİMİZ

Geçtiğimiz haftasonu güneş yüzünü gösterdi, bahar havasına kaptırdık kendimizi. Bütün kışın karanlığından ve kasvetinden, iş güç temposundan bunalmış olan biz kendimizi nasıl dışarı attığımızı bilemedik. Güneşli bir Pazar, çekirdek ailemize çok çok iyi geldi.

Pazar sabahı pırıl pırıl güneşi görünce, eşime bizi Çengelköy'e götür hadi dedim; yapma dedi, beni İstanbul trafiğine sokma da neresi dersen giderim. Sapanca gölüne ne dersin dedim; olur valla dedi. Gerçekten de İstanbul içinde gezmekten ben de nefret ediyorum artık açıkçası; sırf trafik derdinden.

Sapanca gölü çok güzeldi. Maviye  bakmak huzur verdi. Göl kıyısında yürüyüş yaptık, ördeklere simit, göle taş attık, eşim su üstünde taş sektirirken biz de su da halkalar yaptık Nehir'le :-) Çimlere yayıldık. Nehir gölün ve ördeklerin resmini yapmak istedi, getirdiğim boyalarla, minik boy defterine manzaranın resmini çizdi.

Banklarda oturup biraz oyun oynadık. Gölün ve güneşin tadını epey çıkardıktan sonra Maşukiye'ye yöneldik. Herzaman gidip çok rahat ettiğimiz Cansu Alabalık Tesisleri'nde karnımızı doyurduk. Nehir açık havada epey vakit geçirdi, parkta oynadı ve akşam üzeri dönüş yolculuğumuz başladı.

Biliyorsunuz, sağlıklı olduğumuz müddetçe baha geldimi biz durmayız evde. Hem Nehir hem kendimiz için çok çok iyi oluyor bu geziler. Bu da bu senenin açılışı olun; leyleği havada görürüz inşallah bu sene de ..



 



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...