26 Aralık 2016 Pazartesi

SERMET ERKİN İLLÜZYON GÖSTERİSİ

Sermet Erkin'i bizim yaş gurubu çok iyi bilir. Televizyonda ağzımız açık izlerdik gösterilerini. 43. sanat yılında çocuklara yönelik hazırladığı gösterisiyle hala sahnede olduğunu duyunca çok mutlu oldum. Caddebostan Kültür Merkezi'nde olan gösteriye hemen bilet aldım. Biletler öyle hızlı tükenmiş ki son 2 bileti ancak alabildim ve eşim gösteriye giremedi bu yüzden. Nehir babasının da izlemesini çok istedi ve izleyememesine biraz içerledi açıkçası. 

Gösteriden önce Nehir de ben de çok heyecanlıydık. Sermet Erkin'i sahnede ilk gördüğümde öyle duygulandım ki ağlamaklı oldum. Gösteri son derece hareketli, çok çok komik ve aşırı interaktifti. Sermer Erkin'in espirileri çocukları çok güldürdü. Zaman zaman sahneye çocukları aldı, zaman zaman kendisi seyircilerin arasına daldı. İluzyon gösterileri de çocukları oldukça şaşırttı. Nehir yanan kağıtların tavşana dönüşmesine ve renkli mendillerle şemsiye kumaşının yer değiştirmesine şaşırdı en çok. Sürekli bana "daha bitmiyor diy mi anne, daha çok var diy mi anne" diye sorup durdu. Hiç bitmesin istedi, çok eğlendi.

Böylece Nehir gösteri sanatlarından bir yenisiyle daha tanışmış olurken ben de sayesinde bu yaşımda ilk kez canlı bir illüzyon show izlemiş oldum. Zaten Nehir'le birlikte yeniden çocuk oluyor, yeniden büyüyorum adeta. 

Gösterinin devamı olacak mı bilmem ama olursa takip edip çocuklarınızla birlikte gitmenizi şiddetle tavsiye ederim.



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...