6 Ekim 2016 Perşembe

İYİ SÖZLER MİKROFONU



Bir akşam otururken ailecek oynamak için küçük bir oyun bulduk. Nehir'in bir oyuncağını mikrofon gibi aldık elimize. Bu iyi sözler söyleme mikrofonu dedik. Mikrofonu eline alanın diğerleri  hakkında güzel sözler söylemesiydi kural. Nehir -benim sevgi kelebeğim, o kadar sevdi ki bu oyunu, bizi çok sevdiğini defalarca söyleyip durdu. Söylediklerinden bazıları "annemi ve babamı çok seviyorum, ailecek birarada olmayı, annem ve babamın benimle oyunlar oynamasını çok seviyorum. Birlikte yeni yerlere, gezmeye gitmeyi çok seviyorum. Kıvrım'ı da (Nehir'in su kaplumbağası) çok seviyorum, o da bizim ailemizin bir parçası..." 

Bana sıra geldiğinde Nehir için ve eşim için birşeyler söyledim ben de. Nehir'in çok iyi bir çocuk olduğunu, çok anlayışlı ve iyi kalpli olduğunu, onu çok sevdiğimi, onunla vakit geçirmekten çok mutlu olduğumu, ona kitap okumayı, oyun oynamayı, banyo yaptırıp, saçlarını taramayı, onun için yemek pişirmeyi çok sevdiğimi söyledim. Eşimle ilgili de güzel sözlerimi tamamladığımda Nehir eklemeler yaptı "Sana yemek hazırlarken mutfakta yardım etmesi, sen kızdığında seni teselli etmesi...."   :-))))
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...