27 Ekim 2016 Perşembe

HAYAT BENİ NEDEN YORUYOSUN...

Başlık saçma ama şu anki durumuma çok uygun. Yorgun hissediyorum hem de çok. Kış ayları gelince hayat enerjim çekiliyor sanki; depresif, yorgun, mutsuz hissediyorum. Halbu ki yaz ayları ne güzeldi. Sabahları daha geç uyanıyor, akşam eve daha erken varıyordum, servisten indiğimde hala aydınlık oluyordu. Nehir'e de evdeki işlerime de zamanım yetiyor, haftasonu gezmeleri bir sonraki hafta için motive ediyordu. Ama okulların açılması, havaların erken kararması, İstanbul trafiğinin çilesi; son birkaç kıştır her kışa girerken olduğu gibi bu sene de beni depresyonlara sürüklüyor. Sabah evden yarım saat daha erken çıkıyorum (öyle insani bir saat de değil hani, sabah ezanı ben yola çıktıktan sonra okunuyor öyle söyleyim), akşam yarım saat 45 dakika daha geç giriyorum. Eve geldikten sonra Nehir'in uyku satine kadar sadece 1 ya da 1,5 saatimiz oluyor. O kadarcık :-( Yemek yemek için, elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değişmek için, Nehir'le oyun oynamak için, onu uykuya hazırlamak, yatırmak masalını okumak için; ertesi gün için kıyafetlerini, çantasını hazırlamak için, sabahları ondan önce çıktığımdan saçını akşamdan örmek için....Hepsi için 1,5 saat...  Bana dokunan da bu işte. Nehir için çalışıyorum, herşey onun geleceği için derken ona vakit ayıramamak, görüşememek, ofis arkadaşlarımı eşimden kızımdan daha çok gördüğümü bilmek... 

İki satır kitap okuyayım diyorum yorgunluktan gözlerim kapanıyor, eşimle bir film izleyelim diyoruz yarısında uyuyup kapatıp yatıyoruz. Ne yapacağız, nasıl dinleneceğiz hiç bilmiyorum. İşler yoğun, izinsiz çalışıyoruz.. Of of... Hani şu son yıllarda moda olan tükenmişlik sendromuna yakalandım sanırım, aklıma gelmişken açıp okuyayım detayını, gerçekten yakalanmış olabilir miyim acaba ?

Aile huzurumuz ve sağlığımız yerinde çok şükür. Sanırım en büyük sıkıntım İstanbul trafiğinde gidip geldiğim yol. Bu da şimdilik çözümsüz bir problem olarak duruyor ve bir süre daha beni bunaltmaya devam edecek gibi ....

Ne diyelim, can sağlığı olsun, huzurlu ve birarada olalım.....
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...