11 Ekim 2016 Salı

BEN PİKNİĞE GİDİYORUM



Okulumuzun rehberlik servisinin yayınladığı bültende yeralan bir aile oyunundan bahsetmek istiyorum. Hiçbir malzeme gerektirmeyen, zihnimizle oynanan, restoranda, yolculukta ya da akşam evde otururken oynanabilen eğlenceli bir hafıza oyunu. Biz bu aralar oynuyor ve oynarken çok eğleniyoruz; kahkahalarımız birbirine karışıyor öyle söyleyeyim.

Oyun basit; ilk oyuncu söze başlıyor "ben pikniğe gidiyorum, yanıma ... alıyorum" diyerek başlıyor. İkinci oyuncu listeye bir kelime daha ekleyerek devam ediyor. Mesela "ben pikniğe gidiyorum, yanıma elma alıyorum" diye başlıyorsunuz, sıradaki oyuncu "ben pikniğe gidiyorum, yanıma elma, ayran alıyorum" diyor. Üçüncü "ben pikniğe gidiyorum, yanıma elma, ayran ve ekmek alıyorum" diyor. Liste uzadıkça hatırlamak için hafızayı epey zorlamak gerekiyor. Eğlencenin de dozu artıyor. 

Biz ilk oynadığımızda bir süre sonra Nehir "ee hep pikniğe mi gideceğiz" dedi; onun önerisiyle oyunu çeşitlendirdik. "Ben tatile gidiyorum yanıma mayo, şapka, güneş gözlüğü... alıyorum" şeklinde bazen de "Ben uzaya gidiyorum yanıma uzay başlığı, fotoğraf makinesi, su... alıyorum" şeklinde oyunuyoruz. 

Ailecek kaliteli zaman önerisi isteyenlere tavsiyemizdir.
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...