21 Eylül 2016 Çarşamba

TARIK AKAN'I KAYBETTİK...



Tarık Akan'ı kaybettik. Bir yakınımı kaybetmiş kadar üzüldüm, çocukluğumuzdan bir parça daha kopup gitmiş gibi üzüldüm, şimdilerde böyle kişilik sahibi, örnek sanatçılar yok, çocuklarımız (şimdilik uzak tutmayı başarsak da) saçma sapan programlardaki, dizilerdeki saçma sapan kişileri izleyerek büyüyecekler diye üzüldüm, Nehir, Kemal Sunal'a, Barış Manço'ya, Levent Kırca'ya yetişemediği gibi Tarık Akan'a da yetişemedi diye üzüldüm, Münir Ozkul'lu, Adile Naşit'li o sıcacık aile filmleri artık yok diye üzüldüm, ölünün bile arkasından laf eden, kavga eden hatta küfreden  insanları gördükçe üzüldüm, ülke olarak nereye gidiyoruz diye üzüldüm ve en kötüsü umut giderek azalıyor diye üzüldüm.



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...