7 Eylül 2016 Çarşamba

KÜTÜPHANEMİZ 97- THE LITTLE DRAGON

THE LITTLE DRAGON
Usborne Publishing

Bu kez İngilizce bir kitap yazacağım. Nehir'e yaşına uygun bir-iki tane İngilizce eğitim seti şeklinde kitap almıştım ama hikaye kitabı hiç almamıştım nedense. Anlayamazsa sıkılır, ilgisini çekmez diye düşünmüştüm. Ama tanışma, selamlaşma, renkler, sayılar, hayvanlar, duygular vs şeklinde İngilizcede belirli bir kelime haznesi oluşmaya başlayınca denemek için bir kitap almak istedim. Remzi Kitabevi İngilizce hikaye kitabı için cennet diyebilirim. Kendimi ufak çaplı kaybettikten sonra bu kitabı ve bir de stickerlı etkinlik kitabı alıp çıktım.

Kitabı  su gibi okuyup geçmek yerine önce belirli kelimeleri resimlerini göstererek söyledim Nehir'e; king, queen, castle, dragon, cave gibi. Önceden bildiği kelimeler ve yeni öğrendikleri eklenince, resimli de bir kitap olduğundan, biraz da vurgu yaparak okuyunca Nehir kitabı oldukça sevdi. Hem kulak dolgunluğu oluyor, hem de aradan yeni kelimeler ekleniyor Nehir'in İngilizce kelime haznesine. Şimdi her ay serinin yeni bir kitabını almak düşüncesindeyim.

Kitap okumayı seven, İngilizce'ye ilgi duyan miniklere tavsiyemizdir. 



 
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...