21 Eylül 2016 Çarşamba

İNTERNET SAVAŞLARI



İnternet savaşları, uzay savaşlarını geçmiş durumda. Sosyal medya paylaşımları ileri düzeyde rekabet boyutuna ulaştı şahsi kanaatimce. Kim nereye gitmiş, ne yemiş, ne içmiş, ne giymiş, kimlerle görüşmüş; herkes birbirini takip eder, altta kalmamak için de elinden gelen gayreti gösterir duruma geldi. Ben sosyal ağ olarak instagram ve facebook kullanıyorum. Instagramı blogun uzantısı gibi düşünüp Nehir'le ilgili paylaşımlar yapıyorken, facebook ailem ve arkadaşlarımın olduğu bir platform olarak daha şahsi. Burada fotoğraf paylaşmak bir nevi arşiv gibi olduğundan hoşuma gidiyordu. Ancak iş öyle bir boyuta geldi ki, akrabalar, kuzenler, arkadaşlar bile kendi aralarında bir çekişme yaşıyorlar sanki. Nehir de artık büyüdü, öyle ki kendisine söylemeden bir fotoğraf çekecek olsam "habersiz çekme anne" diyor. Buna saygı duymak düşüncesiyle ve kendim de tüm bu yarış yapıyormuşuz duygusundan uzaklaşabilmek için facebook ve instagram paylaşımlarımı mümkün olduğu kadar azaltmaya AZ FOTOĞRAF, ÇOK YAZI ile blogtan devam etmeye karar verdim. Beni seven, yazdıklarımla ilgilenen, fikir edinenler burada da beni bulup takip edeceklerdir nasılsa.
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...