6 Eylül 2016 Salı

HEM ÖĞRETMEN, HEM AŞÇI, HEM KUAFÖR....




Nehir'in saçları iyice uzamış incelmişti; okul açılmadan kuaföre gidip biraz kısalttıralım istedim. Nehir daha önce hiç kuaföre gitmedi, uçlarından azıcık azıcık ben kestim saçlarını. Yine sen kes anne dedi, kuaför acıtır dedi, istemedi, diretti. Bu kez bayağ kısaltmaya niyetli olduğumdan önce cesaret edemesem de bir deneyeyim, olmadı birşekilde ikna eder götürürüm kuaföre dedim. Biryandan da hoşuma gitti, Nehir'in kuaförlüğünü yapma fikri; çocukken bebeklerimin saçlarını yapmaya bayılırdım, şu an kendi bebeğim var saçını yapabildiğim; çok şükür-bin şükür.


Saçlarını kestim, hatta bir de boncuklu saç süsü yapıp taktım saçına. Çok da güzel oldu. Nehir de çok mutlu oldu; hem saçlarını annesi yaptı diye hem de boncuğa :-)


Sizler de denemek isterseniz bir misinaya boncukları aralıklı olarak dizdim, misinanin ucunu Nehir'in incecik bir tutam saçına bağlayıp, çok ince bir örgü yaptım. Bir süre dayanacak sağlamlıkta bir saç süsü oldu.


Ee neydik biz anneler; hem öğretmen, hem aşçı, hem kuaför.....




Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...