12 Mayıs 2016 Perşembe

SAĞ BEYİN- SOL BEYİN ETKİNLİKLERİ 5-6-7 YAŞ

SAĞ BEYİN- SOL BEYİN ETKİNLİKLERİ 5-6-7 YAŞ
Elif KONAR
Minik Ada Yayınları

Öncelikle kitabın niçin 5-6-7 yaş olanını aldığımı açıklayayım; öncelikle 4-5-6 yaş olan stokta kalmamıştı, ben de daha üst yaş grubu tükenmeden alıp saklayayım diye düşündüm. Bir de Nehir, hem evde hem okulda 4 yaş etkinlik kitaplarından çokça yapıp bitirdiği için bir ihtimal bu kitabı çözebilir, bir deneriz dedim. Gerçekten de kitap Nehir'i zorlamadı. Farklı gelişim alanlarına hitap eden (sanat, dil gelişimi, matematik vs) çok güzel hazırlanmış bir kitap. Spiralli olup ikiye katlanabilmesi, kitap boyutunun büyük olması, salt bir etkinlik kitabından farklı olarak yaratıcılığı geliştirici faaliyetlere de yer vermesi kitabın hoşuma giden özellikleri. Nehir de çok sevdi. Bir oturuşta 8-10 sayfa çözüyor, ben "artık yoruldun bırakalım " kızım diyerek bıraktırıyorum, sıkılmaması adına. Ama dediğim gibi, ders ya da ödev gibi değil de eğlenceli bir kitap. Tam Nehir'in tarzı ;-) Fikir vermesi açısından birkaç örnek sayfa paylaşayım.

4,5-5 yaştan itibaren çocuklar için önerebileceğim bir kitap.  

(Kitapla ilgili küçük bir anektod Nehir'den "Baba bu kitabın adı niye sağ beyin-sol beyin biliyo musun? Çünkü bi bu tarafımızı geliştiriyo, bi bu tarafımızı"  )  :-)))










(Nehir 4,5 yaşında) 
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...