24 Mayıs 2016 Salı

NEHİR'İN YIL SONU GÖSTERİSİ



Nehir'in okulunda bu sene de veliler için özel bir yılsonu gösterisi hazırladılar. Uzaktan takip ettiğim kadarıyla çocuklar zevkle, eğlenerek, güle oynaya hazırlandılar bir süredir. Ben çocukların üzerlerinde çok fazla baskı hissedip, strese girmelerini istemediğimi öğretmenine özellikle belirttim. O da yorulmadan zamana yayarak çalıştıklarını açıkladı bana. Nehir'in sınıfı 2 adet toplu dans gösterisi hazırlamıştı, birisi kırmızı kıyafetler ve ellerinde deflerle bir çingene şarkısı, diğeri de daha modern bir dans, Shakira'dan bir parça. Dediğim gibi başta benim kaygılarım olsa da gördüm ki çocuklar mutlu, eşim de çocukların özgüven gelişimleri için faydalı olduğunu düşündü ve bence haklı da. Bu yaşta sahnede bir performans sahnelemek herbiri için güzel tecrübe oldu.


Nehir'in gruptan hariç bir erkek arkadaşıyla birlikte lirik dans gösterisi de oldu. Okul bünyesinde bu şekilde başka bireysel gösteri yoktu. Öğretmeni hem fizik olarak minyon olduğundan (arkadaşının Nehir'i çekip, sürüklediği figürler vardı), hem cimnastiğe gittiğinden vücudu esnek diye, hem utanmadan hareketleri yaptığı için (çünkü utananlar da olmuş) Nehir'i seçtiğini söyledi. Nehir ve Erdem sahneye çıkıp danslarına başladıklarında benim de gözyaşlarım sel oldu. Nehir'i bembeyaz elbisesi içinde, peri kızı gibi, üstelik de çok duygusal bir şarkı eşliğinde, tüm ciddiyetiyle dans ederken izlemek anlatılmaz duygular yaşattı bana. Çaktırmadı ama eşim de epey hislendi. (Şarkı Sezen Aksu-Ah İstanbul) Figür geçişlerinde büyük alkışlar koptu salonda, sağdan soldan "maşallah" sesleri doldu kulaklarıma. 4,5 yaşlarında böylesi bir gösterinin altından kalktılar, üstelik öğretmenlerinden hiç yardım almadan ve kusursuz bir şekilde oynadılar. Çok çok çok gururlandım, kelimelerle ifade edemiyorum.


Darısı nice başarılarına; sağlıklı ve mutlu bir şekilde benim can kızım AŞK kızım...   



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...