10 Mayıs 2016 Salı

ANNELER GÜNÜ

Nehir ve babası anneler günü için Nehir ve benim fotoğraflarımdan bastırıp çerçeveletmişler. (Aslında eşime ipucunu ben vermiştim.) Okuldan da hediyeleri ile geldi benim canım. Anneler günü sabahı da babası ile bana süpriz kahvaltı hazırlamak için sözleşmişler. Ben de erkenden uyanınca,  "anne keşke kalkmasaydın" diye söylendi. "Mutfakta arı var anne, sakın gelme, biz babamla onu dışarı atalım" diye büyük bir gizlilik içerisinde ve müthiş bir heyecan duyarak bana süprizini hazırladı. Masaya çiçek bile koymuşlar. :-)

Öyle duyarlı, şefkatli, sevecen, öyle tatlı bir kızsın ki sen Nehir; hediye ne demek, süpriz ne demek, sen kendin benim tüm hayatım boyunca aldığım en büyük hediyem, en büyük mucizemsin. İyi ki senin annen olmuşum. Seni çok seviyorum benim bal kızım.





Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...