23 Mart 2016 Çarşamba

KÜTÜPHANEMİZ 83 - (LITTLE MISS, MR. MEN ) KÜÇÜK BAYAN, BAY SERİSİ

LITTLE MISS- MR. MEN
KÜÇÜK BAYAN- BAY SERİSİ
Roger HARGRAVES
Doğan ve Egmont Yayıncılık

Çok çok eğlenceli bir seriyi sizlere tanıtmak istiyorum bugün.  İsimleri gibi tatli küçük bay ve bayanlar serisi. 1971'den bu yana okunan, 17 farklı dile çevrilmiş, tüm dünyada çok sevilen serinin ben de bulabildiğim kitaplarını Nehir'e aldım. Bizdeki kitaplar;

Bay Pasaklı
Küçük Bayan Günışığı
Küçük Bayan Uslanmaz
Bay Küçük
Küçük Bayan Sarılgan
Küçük Bayan Yardımsever
Bay Hapşırık

Bay Küçük'ün boyuna uygun iş bulamama serüvenini, başkalarına kötü şakalar yapmaya bayılan Küçük Bayan Uslanmaz'ı, pasaklılığıyla ünlü Bay Pasaklı'yı, Bay Derli ve Bay Toplu'nun nasıl yola getirdiğini, herkesin üzgün olduğu ve sürekli ağladığı dertlişehri kahkaha şehrine çeviren Küçük Bayan Günışığı'nı, herkesin burnunun herzaman kıpkırmızı olduğu soğuk diyarda yaşayan Bay Hapşırık'ın bilge bir sihirbazla birlikte şehre nasıl güneşi getirdiğini, o muhteşem sarılmasıyla kötü ve iyi günde hep dostlarını iyi hissettiren Küçük Bayan Sarılgan'ın Bay Huysuz'la yaşadıklarını ve yardım etmeyi çok seven ama yardım edeyim derken işleri hep batıran Küçük Bayan Yardımsever'i siz de gülümseyerek ve çok severek okuyacaksınız bana göre. Biz Nehir'le bayılıyoruz ve tavsiye ederiz kesinlikle.. 



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...