8 Şubat 2016 Pazartesi

İYİ BİR DİNOZOR İZLEDİK

İYİ BİR DİNOZOR
Yönetmen: Peter Shon
Animasyon


Çocuklu aileler sömestr tatilindeler. Bizim ilköğretime giden çocuğumuz olmadığından, henüz kreş aşamasında olduğumuzdan sömestr tatilimiz yok. Okul sadece bir hafta ara verdi, onda da denk getirip izin alamadık malesef. Nehircik orta kulak iltihabı olunca,3 gün annenesinde 2 gün haftasonu bizimleydi, bundan bile mutlu oldu canım kızım, tam 5 gün tatil yaptım dedi durdu. Seneye Allah ömür verirse yıllık izinlerimin bir haftasını sömestrda kullanacağım.

Neyse, Nehir'in kendisini daha iyi hissettiği gün ailecek sinemaya gittik. Nehir'le birkaç haftadır haftasonları Avm'ye gidiyoruz cimnastik sonrası. İncik boncuk, süs eşyası satan mağazaları geziyoruz, birlikte birşeyler yiyoruz, kitapçıya gidip en az 1 saat kitapları karıştırıyor, okuyor, bir iki kitap almadan da dönmüyoruz. Havalar çok soğuk, eşim de bu aralar kursta olduğundan bu anne-kız zamanı iyi geliyor bize. Bir de hayatımız hep koşturmaca içinde ve "hadi Nehir, hadi Nehir" diyerek geçtiğinden; Nehir'le dolaşırken hiç hadi Nehir dememeye özen gösteriyorum. İstediği gibi kitapları karıştırıyor, birini bırakıp diğerini alıyor, dükkanlarda raflar arasında dolaşıp merak ettiklerini soruyor. Normalde avm gezmelerini sevmem ama kış için tiyatro ya da başka bir etkinliğe gitmediğimiz zamanlar için bir alternatif oluyor. Çok uzattım farkındayım; böyle bir günün devamı sinema oldu. Eşim de kurs çıkışı yetişti. 3D iyi bir dinozor filmini hepbirlikte izledik. Filmde dinozor neslini yokeden göktaşı yağmuru dünyamızı teğet geiyor ve dinozorlar yaşamaya devam ediyor. Çiftçilikle yaşamlarını sağlayan dinozor ailemizin en küçük, zayıf ve biraz da korkak olarak dünyaya gelen yavruları Arlo, yıllar geçip büyüse de henüz ailesini gururlandıracak birşey yapamamıştır. Küçücük şeylerden bile korktuğundan içindeki gücün farkında değildir. Kötü bir tesadüf sonrası tanıştığı arkadaşı minik insan yavrusu Spot'la hayatta kalabilmek için çetin mücadeleler vermeleri gerekir, birbirlerine yardım ederler ve sonunda Arlo kendi gücünün farkına varır.

Dostluk ve aile olmakla ilgili güzel bir film. Birkaç ürkütücü sahnesi yok değildi. Hatta ben bile biraz irkildim ve eyvah Nehir korkacak diye düşündüm ama baktım Nehir halinden gayet memnun görünüyordu.  

Sinema günümüzden minik bir kare...



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...