16 Kasım 2015 Pazartesi

NEHİR'İ SEVİYORUM...

Nehir'i seviyorum.
Çok seviyorum ben bu kızı..
Saçlarının dümdüz uzayıp uçlarının lüle lüle oluşunu seviyorum,
Bebeklik alışkanlığıyla hala uykuya dalana kadar elimi tutmasını seviyorum,
Şakalar yapıp kıkırdadığı, şımardığı anları seviyorum,
Tuvalete dahi kitaplarıyla girip, o elindeki kitaplar bitene kadar oradan çıkmayışını seviyorum,
Mutlu olduğu günler, akşama kadar kaç kez anne seni seviyorum demesini seviyorum,
İyi birşey yaptığında, acaba gördük mü diye göz ucuyla babasıyla bana bakışını seviyorum,
Etek giydiğinde kendi etrafında fırıl fırıl dönüşünü seviyorum,
Yeni öğrendiği bir kelimeyi, her cümlenin içine sıkıştırmaya çalışmasını seviyorum,
Altı bezli ya da yarım yamalak konuşan kendisinden küçük çocuklara bebek deyişini, kendisini abla olarak görmesini seviyorum,
Mutfağa girip Nehir'le birlikte kek, pasta yapmayı seviyorum,
Nehir'le birlikte gezmeyi seviyorum.- neresi olursa..
Bazı geceler tuvalet için uyandığında, yarı uykuda onu kucaklayıp götürdüğüm anları seviyorum,
Saçlarını örmeyi, banyo yaptırırkenki o yumuş yumuş halini seviyorum,
Bana birşeyler sormasını seviyorum, onu uzun uzun yanıtlamayı seviyorum (bazen abarttığımı farketsem de ),

Birlikte müzik açıp deli deli  dansetmeyi, her söze anlamlı- anlamsız bir şarkı uydurmayı, koltuğa sarmaş dolap uzanıp birlikte çizgi film izlemeyi, kısacası Nehir'le birlikte yeniden çocuk olmayı seviyorum...
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...