25 Kasım 2015 Çarşamba

ETİLER MÜZİK OKULU (MÜZİSYEN ANNE)

Nam-ı değer müzisyen anne sevgili Ahu hanımın kurucusu olduğu Etiler Müzik Okulu'nda 2,5-4 yaş çocuklar için verilen Kids Music and Rthym derslerini, Ahu ve Özge (Çocuğumla Evdeyim) sayesinde deneme imkanı bulduk. Dersler haftada 1 gün 1 saat şeklinde yapılıyor. Davullarla, marakaslarla, tahta çubuklarla ritm tutup, şarkılara eşlik ediyor, kukla oynatıyor, paraşütle coşuyoruz. Biz iki derse katıldık, 2 derse daha katılıp sonlandıracağız. Nehir o kadar sevdi ki, okul bize bu kadar uzak olmasa kesinlikle devam ettirmeyi düşünürdüm. Hatta çok kısa da olsa izleme imkanı bulduğum 4-5,5 yaş arası çocuklar için verilen Kids Piano Class'a katılmasını Nehir'in çok isterdim. 4 yaştan itibaren piyano eğitimi öneriliyor ve sağ beyin sol beyin kullanımı için en uygun enstürman. Bu yüzden Nehir'in piyano dersi almasını çok isterdim. Yalnız direkt piyanonun başına oturtmak için de oldukça küçük geliyor bana ve sıkılmasını da istemem. O yüzden bu süper eğlenceli piyano dersleri ideal bir başlangıç olurdu bana göre. Bakalım evimize yakın benzer ders veren bir okul bulursam değerlendireceğim.





Dersten bir minik kare.






Eğer siz çocuğunuz için düşünürseniz instagramda @kidsmusicclass ve @muzisyenanne  hesaplarını takibe almanızı öneririm.









Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...