23 Kasım 2015 Pazartesi

BİLİYORUM...

Zaman o kadar hızla akıp gidiyor ki avuçlarımızdan, o kadar çabuk büyüyorlar ki çocuklar; neredeyse üzülüyorum Nehir'in bu kadar hızlı büyümesine.  neden mi? çünkü biliyorum:

biliyorum,  şimdi banyoda şarkılar söyleyerek, ıslak saçlarından öpüp koklayarak , köpük köpük yıkadığım bebeğim, bir zaman gelecek ve "anne kendim hallederim" diyecek.

biliyorum,  bugün ben mutfakta yemek yapmak ya da çamaşır yıkamak ya da ütü yapmak zorundayken  "odama gel anne, oynayalım anne" diye paçalarımdan çekiştirip duran bebeğim, bir zaman gelecek ve odasında yalnız olmak isteyecek.

biliyorum,  gece ben ya da babası yanına uzanıp kitap okumadan uyumayan, uyuyana kadar elimden tutan ve yanında kalmamı isteyen, tam uyuduğunu sanıp yanından kalkacakken " gitme anne korkuyorum" diyen bebeğim, bir zaman gelecek uyku öncesi kitabını kendisi okuyacak, yatağına birlikte sığamayacağımız kadar büyüyecek.

biliyorum, ellerimle ördüğüm saçlarını kendisi tarayacak, kendi istediği model şekillendirecek.

biliyorum, kıkır kıkır gülerek izlediğimiz çocuk tiyatroları, çizgi filmler yerine belki romantik komedileri ya da aksiyon filmlerini tercih edecek, hem de arkadaşlarıyla birlikte izlemek isteyecek..

nerden mi biliyorum peki? daha düne kadar emzik kullandığını hatırlıyorum, altnda kocaman bezle dolaştığı hali gözlerimin önüne geliyor,  yarım yamalak konuştuğu  sesi kulaklarımda çınlıyor, süt kokusunu duyabiliyorum hala.  Gözümü bir açıp kapadım ve o günlerden bugünlere geliverdik sanki..

ama şunları da biliyorum;

bugün mutfakta yanıma gelip o minicik elleriyle kurabiye yapan bebeğim, bir zaman gelecek, elinde yeni bir tarifle mutfağa girecek, "anne, baba sizin için kurabiye pişirdim" diyecek.

bugün arabanın arka koltuğunda çoğu zaman uyuyakalan ve beni otopark köşelerinde uyanana kadar bekleten bebeğim, birgün gelecek " direksiyon sınavını geçtim hadi birlikte kutlayalım anne, baba" diyecek.

haftalarca uğraşıp, düşünüp taşınıp, doğumgünü partileri hazırladım bebeğim, belki günün birinde babası ve benim evlilik yıldönümümüz için süpriz bir kutlama hazırlayacak.

biliyorum..   o günlerin de farklı güzellikleri olacak..

daha doğrusu umuyorum...
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...