26 Ekim 2015 Pazartesi

KIŞ MODU...

Büyük kısmı evde geçirilen haftasonları, akşamları açılan doğalgazlar, giyilen patikler, gidilen tiyatrolar, içilen bitki çayları, evde pişen kekler, harcanan kutu kutu mendiller, içilen soğuk algınlığı ilaçları ile kış moduna hızlı bir geçiş yaptık sanki.. Nehir de, biz de bir hafta iyiysek bir hafta hasta gibiyiz. Ufak tefek soğuk algınlıkları şükür ki bu hastalıklar. Böyle olunca da haftasonlarının büyük kısmı evde geçiyor. Nehir 'le geçen Cumartesi bir tiyatro izledik ve cimnastiğe gitti, bu hafta da Cumartesi cimnastiğe gitti sadece, onun dışında hep evdeydik.

Hal böyle olunca Nehir evde sürekli birşeyler yapmak istiyor. Hadi pasta yapalım anne, hadi kum boyama yapalım anne. Babası 4 farklı kum boyama almış Nehir'e 2 haftada hepsini yaptık. İyiden iyiye de uzmanlaştık bu konuda hatta; varsa yapılacak kum boyamalarınız gönderin bize :-)

Geçen hafta kek yapmıştık, bu haftasonu tramisu denedik. 

Coillou setimizle oynadık. Rakam çalıştık biraz. 

Nehir'e 11den 20 ye sayı puzzle hazırladım, bu sayıları tanımaz zorlanır sanıyordum, meğer bizim kız biliyormuş hepsini, tıkır tıkır yaptı. 

Okulda nohutlarla 1 sayısı yazıp, un tepsisinde de 1 yazma çalışmışlar, evde de yaptık aynısını. 

Çizgi-rakam çalışma kitabı hazırlamıştım Nehir' e, onları yaptık. 

Ahsap bloklarla oynadık, evcilik, basket. Salonda ki tüm koltuk minderlerini indirip cimnastik parkuru bile hazırladık. 

Okuldan aile katılım sayfası gelmiş; bu ay öğrendikleri tekerlemeler, şarkılar, parmak oyunları vs. Bunları okuduk söyledik. Okulda ayın proje konusu "Bulut" muş. Yağmurlu bir gün kitabını okuyup;  yağmur ve gökkuşağı resmi yaptık.

Tuzla İdris Güllüce Kültür Merkezi'nde Kahraman Çomar ve Arkadaşları oyununu izledik. Dostluğu ve vefalı olmayı anlatan güzel bir oyundu. Epey eğlendik.

Oyun hamurları ile oynadık. Nehir'in hamurdan kendi yaratıcığı ile birşeyler üretmesi çok hoşuma gitti. "Anne bak deniz gözlüğü yaptım, sünger bob yaptım anne, patrink (sünger bob'un arkadaşı deniz yıldızı) yaptım anne..." diye getirip getirip bana birşeyler göstermesi çok hoşuma gitti. Demek ki herşeyin bir yaşı var. 























Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...