4 Ekim 2015 Pazar

ANNE SENİNLE BİRLİKTE BİRŞEYLER YAPMAYI ÇOK SEVİYORUM

Bayram tatilimizi aile ziyaretleri ve bir ufak açıkhava kaçamağı dışında evde ve biraz da hasta olarak geçirdik.  Hasta da olsak, evde, ailecek birarada olmak hepimize özellikle Nehir'e çok iyi geldi. Kaç kez anne seni çok seviyorum dedi, sabah uyandı planlar yaptı, anne senile bugün şunu yapalım bunu yapalım diye. Zaten benim için izinlerin tatilin anlamı artık ne deniz, ne gezmek, ne yiyip içmek; ailecek birarada olmak, birlikte zaman geçirmek. İmkan varsa biryerlere gidilir, imkan olmazsa gidilmez ama ne şekilde olursa olsun birarada olmanın tadı çıkarılır.


Bu bayram tatili için nerdeyse 2 gün uğraşmış, araştırma yapmış, Nehir'le gidebileceğimiz etkinliklerin listesini çıkarmıştım. Ama hastalık izin vermedi, kısmet olmadı. Olsun, herzaman yapılabilecek şeyler nasılsa. Dediğim gibi Nehir arife gününden itibaren çok mutluydu. Akşamdan kıyafetlerini hazırlayıp dolap kapağına astı, bayramda annanemlere, dedemlere gideceğim, bayramlarını kutlayıp şeker, harçlık alacağım diye sabırsızlıkla bekledi. İlk gün aile ziyaretleri yapıp, ikinci gün Maşukiye'ye ufak bir gezi yaptık. 3 ve 4. günler evde dinlenerek, kurabiye yaparak, oyun oynayarak geçirdik. Nehir'le kes-yapıştır kaplumbağa yaparken bana "Anne, seninle birlikte birşeyler yapmayı çok seviyorum" dedi ya bana, işte herşeye, her yorgunluğa değen cümleydi...



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...