11 Ağustos 2015 Salı

4 YAŞINDAKİ NEHİR'DEN İNCİLER

Nehir'den inciler:

- Nehir'e birkaç gün önce aldığım Bilim Çocuk dergisini çıkardığımda, "aa anne bunu ne zaman aldın, ben görmemiş miyim" dedi. Birkaç gün önce aldım kızım, misafirlerimiz gelecek diye çıkarmamıştım dedim. Biraz sonra heyecanla babasına anlatıyor " babaa bak, annem Bilim Çocuk dergisi almış, ama çok önce almış, yıllaarrrr yıllaarrrr önce almış"  :-))



- Kendi kendine şarkılar besteliyor bu aralar, ama herşeye bir şarkı uyduruyor. Geçen akşam yatmaya hazırlanıyor, oyuncakları yerde dağınık, yine bir şarkı tutturmuş kendi kendine " hadi bebeek uyuuu, önce oyuncaklarını toplaaa, ama eğer çok yorgunsann, hemen yatağına giiirr, sonra annen toplaaarrrr"  :-))) Mesajı alsam mı :-)


- Bir sabah Nehir öğretmen olmuş, babası ile ben öğrenci, kahvaltıda oyun oynuyoruz. "Kim şarkı söylemek ister çocukklarr, sen mi, evet gel bakalım, hangi şarkıyı söylemek istersinnn.... elleri kolları bağla, çiçek çocuk oll..... şimdi sandalye kapmaca oynuyoruzz.... " ciddi ciddi öğretmenlik yapıyor, ben de okulda neler yapıyorlar fikir sahibi oluyorum oyun sayesinde.. Derken, bir başka oyuna geçiyoruz dedi Nehir, "şimdiii yere boyaları sıkıyoruzz, siz ayaklarınıza plastik geçiriyorsunuzz, düşmeden yürümeye çalışıyosunuz çocuklar, hadi bakalımm"  Ben şokta, siz okulda böyle mi oynuyorsunuz dedim. "yoo, şimdi ben buldum bu oyunu" dedi :-)))))


- Ah Tonton kitabını okuduktan sonra Nehir, "anne bana Vah Tonton kitabını da al". "kızım emin değilim öyle bir kitap olduğundan, bakarım ama olmayabilir". Nehir: "vardır vardır, sen sipariş ver, kargocu getirsin"  :-)



- Çevreci kızım; haftasonu kahvaltıya gittiğimiz mekanda bir kız çocucuğunun su içtiği bardağı yere attığını görünce " annee olamaz, dünyamızı kirletiyorlarr; sonra hiç yüzemeyiiiz, hiçbişey yapamayızzz" 



- Tatilde tanıştığı 3 yaşındaki Zeynep Almanya'da büyüyor, Almanca konuşuyor. Nehir kafasına taktı kaç kez sordu bana, anne neden Zeynep Türkçe konuşmuyor diye. Kızım onlar Türkiye'de yaşamıyorlar Almanya'da yaşıyorlar, o yüzden Almanca konuşuyorlar dedim. "Almanya'da yaşadıkları için Almanca konuşuyorlarsa, o zaman annesi neden Türkçe konuşuyor" dedi .. :-o


-Yine Zeynep'le ilgili bir anı; tatilde Zeynep'le birlikte mini golf oynamaya çalışıyorlar. Sonra Zeynep ağladı, huzursuzlandı, annesi aldı götürecek. Peşlerinden hay Allah filan diyorum ben. Nehir " bırak anne gitsin, zaten çok mızmızlık yapıyordu Zeynep, gel biz rahat rahat oynayalım şimdi" demez mi..


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...