11 Ağustos 2015 Salı

2015 YAZ TATİLİMİZ

Tatil dediğiniz rüya görmek gibi; geliyor ve geçiyor. Ama bitse de hissettirdiği huzur ve mutluluk bir süre sizinle kalıyor. Herkes için tatilin anlamı başka; kimisi için bolca güneşlenmek, kimisi için çokça kitap okumak, kimisi için spor yapmak, kimisi için yeşille ya da maviyle buluşmak. Benim içinse tatil ailemle doya doya, günün 24 saati birarada olmak. 

Benim yaptığım işte öyle 2 hafta 3 hafta kesintisiz tatil yapabilmem sözkonusu değil, eşimin de keza öyle. Ama bir 9-10 gün doya doya gezdik, eğlendik dinlendik, buna da şükür. Bana 1 ay gibi geldi hatta bu süre.

Tatil için çok önceden İzmir Özdere Paloma Pasha Hotel'e rezervasyon yaptırmıştık. Kim ne derse desin ben herşey dahil otel tatilini seviyorum. Kimileri, biz otelde sıkılıyoruz, sizin 1 hafta için verdiğiniz paralarla 15 gün tatil yapıyoruz, kafamıza estiği yerde yiyor, estiği yere gidiyoruz deseler de siz yemeyin :-) Tamam o tarz tatilin de eğlenceli tarafları vardır muhakkak ama ben çalışan ve çok yorulan, hayatı koşturmakla geçen bir anne olarak, tatilde ayağımı uzatmayı, herşeyin önüme gelmesini, Nehir'e ne yedirsem diye düşünmemeyi, yatak bile toplamamayı istiyorum, çok mu :-) Ayrıca çocuklar için de en rahatı ve en eğlencelisi otel tatili oluyor bana göre. 

Biz tatilimize Ayvalık- Sarımsaklı ile başladık, 2 gece kalıp sonra otele geçtik. Sarımsaklı da gündüz bol bol yüzüp, akşamları çarşıda gezdik, dondurma yiyip, lunaparka gittik. Nehir inanılmaz eğlendi. Otele geçtiğimizde ise, çocuk havuzu, deniz, mini club, akşamları mini disco, mini golf, dondurma, canlı müzik, yeni arkadaşlar derken Nehir biran bile sıkılmadı. İnanılmaz eğlendi. Bu sene havuz, deniz ayırtetmeden, akşama kadar yorulmak bilmeden yüzen Nehir, yemeklerini de çok güzel yedi, herşeyiyle tatilin hakkını verdi diyebilirim. Otelde en çok hoşuma giden detaylardan biri, meyve sebze, tereyağ, reçel gibi pekçok ürünün organik olması idi. Meyve istediğiniz heran ulaşabileceğiniz şekildeydi. Servis ve hizmet çok hızlıydı. Konum olarak çocuk havuzu, büyük havuzlar, plaj ve restoranların birbirine çok yakın olması inanılmaz rahatlıktı. Teras barda akşamları düzenlenen partiler, canlı müzik günleri, çoluk çocuk eğlenmeye çok elverişliydi. Otelde tek eksik akşam animasyon şovları, daha önce kaldığımız otellerde izlediklerimize göre biraz zayıftı. 

Ne diyelim, Allah seneye de nasip etsin.  Şimdi tatil bitti, sırada Nehir'in doğum günü kutlaması hazırlıkları var. Doğum günü partisi yazmızda görüşmek üzere  ;-)




















Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...