12 Temmuz 2015 Pazar

İNGİLİZCE FLASH KARTLAR İLE ÇEŞİTLİ OYUNLAR

İngilizce flash kartlar almak ya da kendim yapmak ne zamandır aklımdayken instagramda bir çekilişten kazanıverdim, ne iyi oldu. Ee onca çekiliş yapıp, hediye göndermiş olan ben de birşey kazanayım artık değil mi?

Flash kartlarla çeşitli oyunlar kurduk; sonuçta Nehir, eline bir kart al, adını söyle, tekrar et yapsak sıkılacaktı. 

- Renk kartları ile nesne eşleştirerek İngilizce renkleri tekrar ettik. 

- Flash kartları  yere dizdik, Nehir benim söylediğim nesneyi odasından bulup getirdi. 

- Yine yere dizdiğimiz kartlar üzerinde Nehir, benim söylediğim karta zıpladı. 

- Sırayla yerden bir kart seçip, gelen karttaki nesnenin adını söyleyip tekrar kapattık, birisi yanana kadar böyle devam ettik.

- Kulaktan kulağa oynadık. Nehir, ben ve eşim yanyana dizildik, ben bir kart seçtim, Nehir'in kulağına söyledim, o da babasının kulağına söyledi, eşim yüksek sesle söyledi, kartı açtık, doğru ise alkışladık. Sonra eşim, sonra Nehir kart seçici oldular.

Kartları sevdik. Daha çok oyun türetilir bence...








(Nehir 47 aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...