22 Haziran 2015 Pazartesi

BABALAR GÜNÜ

Geçenlerde sosyal ağlarda çok paylaşılan bir araştırma vardı, babaların ev işlerine ve çocukların bakımına katkısı ile ilgili. Oranlar sıfıra yakın, %1-%2. Düşündüm, ben ne güzel bir eş seçmişim dedim birkez daha. Harika bir eş ve harika bir baba. Nehir ve babasının ilişkisi bambaşka ve Nehir büyüdükçe bağlılıkları daha da artacak gibi geliyor bana.

Nehir'in babası için el emeği bir hediyesi olsun istedim bu babalar gününde. Ben özel günleri boş geçemiyorum hiçbir zaman, elimde değil. Nehir ve babasının fotoğraflarından başlarını kestik; Nehir, benim çizdiğim vücutları boyadı, başları yapıştırdı ve resmimizi çerçeveledik. Resmin altına ne yazmak istersin dedim "Babacığım seni çok seviyorum, beni hep gezmelere götür, Azra' yı da götür" dedi Nehir, ben de yazdım resmin altına. :-)

Buradan, eşimin, kendi biricik babamın, kayınpederimin ve tüm babaların bu özel gününü kutluyorum, sağlıklı uzun ömür diliyorum herbirine. Şuan hayatta olmayanları ise rahmet ve dua ile anıyorum.




Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...