11 Mayıs 2015 Pazartesi

ANNELER GÜNÜMÜZ

Anne olduktan sonra anneler gününün anlamı, duygusallığı da iki katına çıkıyor, öyle değil mi? Hem annemin küçük kızıyım hala hem de meleğimin annesiyim. Küçükken ablamla harçlıklarımızı biriktirir anneme muhakkak hediye alırdık her anneler günü; o da bize kızardı, o paralarla kendinize birşey alın, benim için siz kendiniz hediyesiniz derdi. O zaman anlamıyordum ama haklıymış. Şu anda Nehir'in varlığı benim en büyük hediyem. Allah anneciğime de, Nehir'ime de uzun sağlıklı bir ömür versin, hep beraber olalım inşallah.

Nehir'e biraz takılayım dedim, sordum, anneler günü için bana ne alacaksın diye. "ayakkabı dedi (kız çocuğu işte:-) Peki beni nereye götüreceksin dedim. "ormana" dedi. Ne yapacağız orada dedim, "top filan oynarız" dedi. :-) Anneler günü sabahı plan değişti, Kidzmondo'ya gittik ama onu ayrıca anlatacağım çünkü anlatılacak çok şey var gerçekten.

Anneler günü öncesi Nehir bir akşam kendi yaptığı resmi getirdi okuldan; anneciğim senin için süpriz hazırladım, anneler günü hediyesi dedi. Ertesi akşam civciv anahtarlık ve el baskısı getirdi. Babasıyla da anne şiirini okuyup videoya çekmişler. Kızım benim için bir dünya süpriz hazırlarmış, büyümüş de. Canımın canı, dedim ya senin kokunu içime çeksem yeter bana.

Anneannen için hediye alacağız dediğimde ise bana sordu, "Fatoş teyzeme anneler günü hediyesi almayacak mıyız anne" diye. Ne kadar ince düşünceli bir çocuksun sen Allah'ım.

Neyse bir anneler gününü böyle kah duygulanarak, kah Nehir'in laflarına gülerek mutlulukla geçirdik. Darısı nicelerine.

Bu vesileyle ben de tüm anne, anne adayı arkadaşlarımın anneler gününü kutlayayım. Şu an hayatta olmayan annelerimizi ise rahmet ve duayla anıyorum.
Sevgiler.




Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...