20 Nisan 2015 Pazartesi

NİSAN AYININ ÖZEL GÜNLERİ

Nisan ayında 2 özel hafta peşpeşe geliyor. Hz. Muhammed'in doğum haftası ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Haftası. Ben peygamberimizi anmak için minik de olsa birşey yapalım istedim Nehir'le ve kağıda bir gül çizdim. Peçeteleri koparıp yuvarlayarak gül resmini tamamlayıp sulu boya ile boyadık. 



23 Nisan için zaten Meraklı Minik ekleri ile odamızı süslemiştik. Bir Atatürk fotoğrafı bulup çerçevesini süslemek fikri vardı aklımda. Yapa kitabında tam istediğim etkinliği hazır bulunca da çok sevindim. Çerçevedeki üçgen, daire ve kareleri renklerine gore boyadı Nehir. Bir de 23 Nisan temalı resim boyadı Nehir. Tüm resmi kırmızı yaptı, ben de karışmadım tabii..




(Nehir 44 aylık)



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...