5 Şubat 2015 Perşembe

KÜTÜPHANEMİZ 46- İNGİLİZCE İLK YÜZ SÖZCÜK ÇIKARTMA KİTABI

İNGİLİZCE İLK YÜZ SÖZCÜK
Kolektif
1001 Çiçek Yayınevi

Bu kitabı Migros'ta tesadüfen bulup aldım. Ama böyle güzel bir kitabı arasam bulamazdım. Hem İngilizce hem de çıkartmalı; Nehir'in sevdiği iki şey birarada. Kitap içeriğindeki kelimelerden Nehir'in çoktandır tanıdıkları da var, ilk kez duydukları da. Her sayfada belirli bir grup kelime verilmiş; kıyafetler gibi, yiyecekler gibi. Önce sayfayı inceleyip, bilmediğimiz kelimeleri tanıyoruz; sonra sayfanın üst kısmında yeralan kelimelerin çıkartmalarını bulup yerlerine yapıştırıyoruz. Ben Nehir'e banana, bread, orange şeklinde söylüyorum o da çıkartma sayfasından bulup yapıştırıyor. Çıkartmalar bitince tekrar amaçlı farklı oyunlar türetiyoruz. Mesela park sayfasında "how many cats", how many duck" şeklinde soruyorum, Nehir de "one, two, three..." diye sayıyor. Hem matematik hem İngilizce oluyor bu kez de bize :-)

Aynı kitabın boyama kitabı versiyonu da varmış, muhakkak alacağım. En azından biryere yemeğe, kahvaltıya vs giderken yanımıza alırız, oyalanırız. 

Biz İngilizce İlk Bin Sözcük kitabını da aldık ama onu henüz incelemedik.










Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...