19 Ocak 2015 Pazartesi

EARLY LEARNING CENTER (ELC) OYUNCAKLAR (DİKİŞ KARTLARI VE ÇİVİ ÇAKMA OYUNU)

Mothercare'de yılın her dönemi Early Learning Center (ELC) marka oyuncakların bazılarında indirim oluyor. Ben de dönem dönem gidip bakıyor, indirimde olanlardan alıyorum Nehir'e. Tamam doğal ahşap değiller ama herbiri eğitici ve de eğlenceli oyuncaklar. Daha önce aldıklarımı burada paylaşmıştım. En son aldıklarım ise;

ELC SEWING AND LACING CARDS (DİKİŞ KARTLARI)

Kalın keçe ya da sert karton kullanarak bu tarz dikiş kartları hazırlamak istiyordum Nehir'e. ELC'de indirimde bulmam tesadüf oldu ve beni üyük bir uğraştan kurtardı. Dikiş dikmek çok önemli bir montessori aktivitesi. Hem el becerisini geliştiriyor hem de konsantrasyon sağlıyor. Kutu içerisinden 8 adet dikiş kartı ve uçları sert renk renk ipler çıkıyor. 2-8 yaş grubuna uygun.

Aşağıdaki fotoğraflar Nehir'in ilk kart denemeleri. Kartı babası ya da ben tuttuk; Nehir üstten ipi geçirip alttan tutup çekerek gayet güzel başardı dikiş işini. 





ELC TAP A SHAPE (ÇİVİ ÇAKMA OYUNU)

Bu oyuncak müthiş. Mantar pano, renk renk şekiller, minik bir çekiç ve çivilerden oluşuyor. İsterseniz örnek resimlere bakarak, isterseniz de kendi hayal gücünüzle hareket ederek şekilleri panoya çakarak resim yapıyorsunuz. Hem yaratıcılığı geliştiriyor, hem el becerisini; üstelik de çok eğlenceli. 4yaş+ oyuncak; 3-3,5 yaş grubuyla da denenebilir bence. 

Nehir ağağıdaki fotoğrafta, sağ üstteki resmi verilen şablona bakarak, sağ alttakini ise tamamen kendi hayal gücüyle yaptı. Fotoğraflayamadığım; kız ve erkek çocuk, gülen yüz ve güneş resimleri de yaptı şablonlara bakarak. Oyuncağın ilk günü için gayet iyi, değil mi? 

Çiviler çok küçük olduğu için yerlere düşmemesine ve çocuğu oynarken yalnız bırakmamaya dikkat etmek lazım yalnızca.      







(Nehir 41 aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...