11 Aralık 2014 Perşembe

YUKA KİDS GÖRSEL DİKKAT KUTU OYUNU

Nehir'in bu ara masa oyunlarına karşı bir ilgisi var. Nehir küçükken aldığım Meraklı Minik dergilerinin bu tarz oyunlarını dosyalayıp saklamıştım Allah'tan ve bir süredir çıkarıp çıkarıp onlarla oynadık. (Oynadık diyorum ama daha çok babasıyla oynuyorlar aslında bu tarz oyunları; sabahları çok erken uyanan Nehir'le okul saatine kadar, ya da akşam onlar okuldan ve işten geldikten sonra benim geliş saatime kadar bu oyunlarla vakit geçiriyorlar epeydir.)

Bir de Gün Yayıncılık'tan hediye gelen, BURADA bahsettiğim Dikkat Güçlendirme setimizi oynamaktan eskittik diyebilirim. 

Hal böyle olunca bir iki kutu oyunu daha almak istedim akşamları ailecek oynamak için. İlk olarak da Yuka Kids Görsel Dikkat kutu oyununu edindik.

Kutu içinde 6 ana kart var. 36 adet de tamamlama kartı. Yani 6 kişiye kadar birlikte oynanabilir. Kartlar üzerinde 6 adet küçük resim var. Her resimde bir nesne eksik. Her oyuncu kendisi için bir kart seçer ve kart üzerindeki resimlerde eksik olan nesneleri küçük kartlardan bularak üzerini kapatır. Kartını önce bitiren kazanır. Biz şimdilik önce bitirip kazanma şeklinde oynamıyoruz; sırayla bir Nehir kendi kartındaki eksiği bulup kapatıyor, bir ben şeklinde oynuyoruz. Son birkaç akşamdır eğlencemiz oldu. 

3 yaş ve üzeri için tavsiye ederim. En azından masa başında oturup konsantre olma, dikkatini toplama, sırasını beklemeyi öğrenme gibi faydaları olacağı kesin.




(Nehir 40 aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...