30 Aralık 2014 Salı

YILIN BABASI

Ben blog yazıyorum, instagramda paylaşımlar yapıyorum. Nehir'le oyunlarımızı, etkinliklerimizi paylaşıyorum. Çevremdekiler, "ne kadar ilgili bir annesin, kızınla ne güzel kaliteli zaman geçiriyorsunuz" şeklinde yorumlar yapıyorlar. Ya da "bu enerjiyi nerden buluyorsun, hem ev hem iş, hem de Nehir'le bu aktivitelere nasıl yetişiyorsun" şelinde sorular alıyorum. Evet ben çalışan bir anneyim; aynı zamanda evini kendi temizleyen, çocuğu için hergün taze yemek yapmaya çalışan bir anneyim, günde 3,5-4 saat yol gidip gelen bir anneyim hem de. Evet çok çok yoruluyorum. Ama benim evimle işimin ayrı kıtalarda olması ya da  eve bir türlü düzenli yardımcı bulamamış olmam Nehir'in kabahati değil, bunların yükünü Nehir'e yükleyemem, onun zamanından çalamam. 

Ayrıca bana bu soruları soranlar ya da bu tarz yorum yapanlar evimizin gizli kahramanını, babamızı hesaba katmıyorlar. Bizim özverili bir babamız var. Nehir'i her sabah uyandırıp, üzerini giydirip kreşe hazırlayan; sabahki nazını-niyazını çeken-sabırla hem de, sabah ona süt hazırlayıp içiren, günlük kullanması gereken ilaçlarını veren o. Akşam aynı şekilde Nehir'i karşılayan, ben gelene kadar üzerini değiştirip, yemeklerini ısıtıp yediren, türlü oyunlarla Nehir'i oyalayan da yine o. Nehir'le ben pekçok etkinlik yapıyoruz evet sizler bunu biliyorsunuz şahitsiniz ama bilmediğiniz Nehir babasının birlikte ne çok eğlendikleri, oynadıkları. Nehir babasıyla puzzle çözer, kitap okur, mısır patlatır, meraklı minik dergisinin masa oyunlarını oynarlar birlikte, saklambaç, yakalamaç oynarlar. Haftaiçi böyle, haftasonu geldiğinde de babası ve benim işimiz Nehir'in seveceği, eğleneceği yerleri bulup keşfetmek, Nehir'i gezdirmek, eğlendirmek. Yaz aylarında baba-kız başbaşa çıkar parka giderler, gezerler; ben evde işlerimi yaparken. 

Kızına bu kadar aşık ve ilgili olan bu babayı, eşimi; yılın babası ilan ediyorum kendi çapımda :-) Allah huzurumuzu bozmasın, ayrı düşürmesin.






Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...