24 Aralık 2014 Çarşamba

KARDAN ADAM YAPALIM...

Nehir'le birlikte yırtmalı, yapıştırmalı, elişi kağıtlı, hamurlu, boyamalı, fon kartonlu etkinliklere biraz ara vereyim istiyorum. Çünkü okulda da hergün en az bir tane sanat etkinliği yapıyorlar bu tarz. Nehir'i sıkmamak adına evde bir süre hareketli oyunlarla, kutu oyunlarıyla, dramalarla ya da mutfak etkinlikleriyle, tabii arada çalışma kitap setimizle (yakında bahsedeceğim) ve birkaç küçük matematik etkinliğiyle, he bir de hayata geçirebilirsem ince motor becerisine yönelik hazırlamayı planladığım aktivite kitleriyle vakit geçirelim istiyorum. O yüzden bir süre blogta temalı sanat etkinliklerine, mevsim çalışmalarına rastlamayabilirsiniz. 

Tabii benim planım böyle ama Nehir istediğinde de kıramıyorum. Nehir geçenlerde eski fotoğraflarına bakarken dolabında asılı duran eva kardan adam resmini görüp (2 yaş civarı yapmıştık) tekrar yapalım diye tutturunca akşam vakti de olsa yapıverdik hemen birlikte. Ben aceleyle eva parçaları kestim, Nehir parçaları birleştirip yapıştırdı ve beyaz parmak boyasıyla da yağan karları yaptı. 




Diğer kardan adamımızı yapmayı ise ben istedim. Ne zamandır görüp yapmak istiyordum bu el izinden kardan adamları. Pamuklu çubukları tuvalet kağıdı rulosuna sabitleyerek yapılan baskı çalışması ise bu sıralar instagramda moda. Ben iki etkinliği birleştirdim. Hatta tuvalet kağıdı baskısı da ekledim. Güzel bir üçleme oldu. Ortaya çıkan kar manzarasına ise bayıldım.




İşte böyle, her ne kadar etkinlik yapmayalım desek de duramıyoruz anne-kız.

Sevgiyle kalın.




(Nehir 40 aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...