24 Aralık 2014 Çarşamba

HAMA BONCUKLAR

İşte Nehir'in küçüklüğünden beri beklediğim o an geldi :-) Nehir çok küçükken keşfetmiştim hama boncukları ve Nehir büyüse de birlikte tasarımlar yapsak diye sabırsızlanıyordum. Sağolsun Kubikatoys gönderdiği yılbaşı hediyesi ile bize hama boncukları deneme fırsatı verdi. Hama boncukları istediğiniz şekli vererek kendi özel tablasının üzerine diziyorsunuz, üzerine yağlı kağıt serip ütülüyorsunuz ve işte el yapımı oyuncağınız hazır. İster ip bağlayıp yılbaşı süsleri yapın bu şekilde, ister bardak altlığı isterseniz de arkasına magnet yapıştırıp dolaplarınızı süsleyin. Gerçekten sadece çocuklar için değil büyükler için de büyük eğlence.

Bize gelen hamalar 5yaş+ için olan hama midiler. Daha küçük yaş grupları için daha büyük boncuklar içeren hama maxileri ya da büyük yaş grupları için hama minileri edinebilirsiniz. 

Biz Nehir'le bir iki akşamdır birkaç minik şey denedik. Ben bir kalp yaptım Nehir içini doldurdu, ütüledik, ben ip bağlayıp ağacımıza asalım dedim ama Nehir bu benim oyuncağım olsun dedi ve ağaca astırmak istemedi. Sonra birlikte ev, balık vs yaptık. Onları şimdilik ütülemedik, tekrar tekrar bozup oynayabilmek için.




Kendi tanıtım bültenlerinde yazdıkları gibi hem ince motor gelişimi için, hem renk, simetri, koordinasyon algısı için süper bir oyuncak. 

Ben şekilli tablalardan, bir de büyük boncuk paketi alayım ve Nehir istediği gibi çeşit çeşit oyuncaklar yapsın diyorum , özellikle dışarı çıkamadığımız şu kış akşamlarında. 


Kubikatoys sayfasından;
Hama Midi:
.İNCE MOTOR EL KASLARI GELİŞSİN. .SİMETRİ ALGISI GELİŞSİN. .KOORDİNASYON ALGISI GELİŞSİN. .RENK ALGISI GELİŞSİN. .YARATICILIĞI GELİŞSİN. .KONSANTRASYONU GELİŞSİN. .OYUNCAĞINI KENDİ YAPSIN. .KENDİNE GÜVENİ GELİŞSİN. .EĞLENCELİ ZAMAN GEÇİRSİN. .KALİTELİ ZAMAN GEÇİRSİN.




(Nehir 40 Aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...