24 Kasım 2014 Pazartesi

KÜTÜPHANEMİZ 39- KOYUN RUSSELL

KOYUN RUSSELL
Rob SCOTTON
Mandolin Yayınları

Nehir'in kütüphanesine epeyce yeni kitap eklendi. Ya hiçbirini yazmayacağım ya da kısa kısa hepsinden sözedeceğim. Çünkü artık yetişemeyecek gibi hissediyorum. Şu ana kadar kitaplarını yazdığım ve olumlu geri dönüşler aldığım için ikinci yolu seçip, kısa kısa tüm kitaplarından bahsetmeye çalışmak istiyorum.

Koyun Russell kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap. Bir gece vakti, kendisini bir türlü uyku tutmayan, uyuyabilmek için türlü metotlar deneyen, sevimli biraz da şaşkın bir küçük koyunun öyküsü.








Biz çok sevdiğimiz kitabımızı canlandıralım dedik ve bir Koyun Rusell craftı yaptık Nehir'le beraber. Ben acemice bir Russel çizdim; Nehir pamuk yapıştırıp boyadı. Ertesi akşam "Russell'ın arkadaşlarını da çiz anne" diye tutturdu, tamam kızım söyle hangisini çizeyim dedim. "Anne adları yok ki nasıl söyleyeyim" dedi bana :-))) 



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...