12 Kasım 2014 Çarşamba

KASIM AYINDA BİR HAFTASONU

Nehir geçen hafta hasta olup birkaç gün okula gidemedi yine. Çarşamba ve cuma günleri ve de haftasonu birlikteydik. Hasta, biraz huysuz, fazlasıyla anneye düşkün olan Nehir'i evde oyalamak kolay değildi. Cuma günü yemek yapmam gerekiyorken fakat Nehir beni bırakmazken tek çözüm olarak Nehir'i de mutfağa sokmayı buldum. Hem ben akşam için birşeyler yapmış olurum hem Nehir oyalanmış olur diye düşündüm. Poğaça ve kurabiye yaptık birlikte. İkisinde de çok hevesli çok da başarılıydı.

Poğaçaları yaparken ki yorumu çok tatlıydı: "Anne sen ve ben ikimiz de çok becerikliyiz değil mi? Akşam babamı ne güzel kokular karşılayacak." :-))




Cumartesi gününe kadar Nehir bayağ toparlamıştı, hava da çok sıcaktı; biraz çıkıp temiz hava alalım istedik. Pendik Bahçe Cafe'ye kahvaltıya gittik. Bahçesindeki çocuk parkının hemen yanında bir masaya oturduk; Nehir doya doya parkta oynadı, biz de kahvaltı yaptık. 




Hasta başlayan haftamız çok şükür güzel bitti. 

   
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...