23 Ekim 2014 Perşembe

YIRT-YAPIŞTIR ELMO

Nehir'e iki tane Elmo DVD'si almıştım. Elmo'yu bilirsiniz; Susam Sokağı'nın sevimli kırmızı canavarı. Nehir çok sevdi, günde bir kez açıp izliyor neredeyse. Haftasonu bir de toyzzshopta oyuncağını görüp aldı Elmo'nun ve günlerdir ona sarılıp uyuyor.

Nehir birkaç gündür hasta. Geçen akşam hasta halinde etkinlik yapmak istedi; "anne faaliyet yapalım, hadi sen bana birşeyler göster" dedi. Okula gidemiyor Nehir, okulun facebook sayfasında gördüm o gün güzel bir yırt-yapıştır etkinliği yapmış Nehir'in sınıfı. Hazırlıksız yakalanmış olan bana iyi bir fikir oldu. Biz bir benzerini uyarladık ve Elmo yaptık Nehirle birlikte.

Ben bir Elmo çizdim (Nehir'in oyuncağına bakarak). Nehir tuvalet kağıdından küçük parçalar koparıp elinde yuvarladı ve Elmo'ya yapıştırdı, en son sulu boya ile kırmızıya boyadı.Çok kapsamlı, epey uzun vakit alan güzel bir etkinlik oldu.

Nehir'le aramızda geçen komik bir diyaloğu da anlatayım ilerde okur güleriz. :-) 

Nehir: Anne yarın da Edi yapalı mı birlikte
Ben: Tamam kızın yapalım.
Nehir: Sen kağıda bir Edi çiz, sonra peçete koparıp yapıştıralım üstüne, sonra da boyarız.
Ben: Tamam kızım
Nehir: Ama anne benim Edi oyuncağım yok.
Ben: Olsun kızım
Nehir: E sen oyuncağa bakmadan çizebilir misin ki Edi  :-))))   (kopyacılığımı bu kadar yüzüme vurmasaydın be güzel yavrum :-)






(Nehir 38 aylık)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...