26 Ağustos 2014 Salı

KÜTÜPHANEMİZ 32- YAPBOZ YAPIYORUM-VAHŞİ HAYVANLAR/ YAPBOZ YAPIYORUM-EVCİL HAYVANLAR

YAPBOZ YAPIYORUM-VAHŞİ HAYVANLAR
YAPBOZ YAPIYORUM-EVCİL HAYVANLAR
PEARSON LONGMAN/ ÇOCUK KİTAPLARI DİZİSİ
Kolektif

Nehir'in çok sevdiği iki şey: kitap ve yapboz birarada olursa kesin sever diye düşünerek aldım bu kitapları ve yanılmadığımı gördüm. Yazın küçük balkonumuzda kaç akşam geçirdik bu iki yapboz kitabı ile. Gerçi kitaplar 3+ olduğu için yapbozların parça sayısının daha fazla olacağını düşünmüştüm ama 4 parçalıymış yapbozlar. Bu bizim için biraz basit kaçtı. Ama her sayfada sayı sayma ya da renk bulma içeren birer minik soru var ve dogru yanıtı içeren parçayı bulup yerine takıyoruz. Bu sayı alıştırmaları bizim için iyi oldu. Daha önce de yazdığım gibi bu aralar sayı sayma alıştırmaları yapıyoruz çünkü ufak ufak. 

Kitaplar güzel. 2 yaş miniklerine de tavsiye ederim. Önce hayvanları, renkleri tanıyarak başlayabilir; zamanla yapbozları birleştirerek, nesneleri sayarak devam edebilirsiniz. Biz hayvanların ve renklerin ingilizcelerini de tekrar ettik bu kitaplarla..







(Nehir 36 aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...