6 Ağustos 2014 Çarşamba

3 YAŞ DİSNEY PRENSESLERİ DOĞUM GÜNÜ PARTİMİZ

Benim mucizem, güzel meleğim tam 3 yaşında oldu. O kadar akıllı, o kadar tatlı bir genç kıza dönüşüyor ki günden güne, tarifsiz duygular, mutluluklar yaşatıyor babası ve bana. Evimizin neşesi, herşeyimiz küçük kızımız en ufak gülümsemesiyle bize mutlulukların en büyüğünü yaşatıyor.

Bu yıl da kızımın mutlu olacağı, güzel bir parti hazırlamak için bayağ emek verdim, yoruldum ama Nehir'in heyecanı, mutluluğu herşeye değerdi. İlk hazırlıklarda eşimin, ikramların hazırlanmasında ablam ve annemin çok yardımları oldu sağolsunlar.

Nehir günler öncesinden partinin heyecanını yaşamaya başladı; herkese anlattı, herkesi davet etti prenses partisine. Prensesli pasta için ayrı, elbisesi için ayrı, gelecek arkadaşları için ayrı heyecan yaşadı. 

Gelelim hazırlıklarıma;

- Disney prenses temalı partimizde kullanacağımız banner, cupcake süsü, davetiye için gerekli çıktıları bu siteden aldım, bilgisayarımda Nehir'in ismini ekleyerek kişiselleştirdim. Bunları eşim ozalitte fotoğraf kağıdına bastırdı ve prensesli parti süslerimiz hazırdı.

- Çocukların masası için, yine prenses temalı kağıt tabak, bardak, parti şapkası, kaynana dili, peçeteler aldım. Disney prensesli balonları büyük bir marketten aldık. Çocuklar için üzerinde disney prenseslerinin resmi olan kakaolu sütler aldık.

- Prenses tacı şeklindeki şeker hamurlu kurabiyeleri kendim yaptim. Poşetleyip, kurdele ile süslemede eşim ve hatta Nehir yardımcı oldular. Kurabiyeleri çubuklu yapıp, kurabiye kovalarına dizdim, gayet dekoratif oldular.

- Masaların üzerini süslemek için ponpon çiçekler yaptım; pelur kağıt bulamadığımdan krapon kağıdı ile yaptığım çiçeklerim gayet şık oldular.

- Disney prensesli hatıra fotoğraf çerçevesini avmlerde balon satan cornerların birinden aldım. 

- Nehir'e Disney markasının prenses elbisesini ve bir aksesuar mağazasından prenses tacı aldık. Tam bir küçük prensese dönüştü meleğim.

- Bu sene pastayı kendim yapmadım; 25-30 kişi olacağı için cesaret edemedim böyle büyük bir pastaya; 2 katlı üzerinde prenses bebekler olan şirin pastamızı Damak pastanesine yaptırdık. 

- Çocukların sevdiği şarkıları usb ye yükleyip hazırladı eşim. Parti boyunca müzik çaldık, çocuklar çok eğlendiler.

- Doğum günümüzü bu sene ilk kez dışarda kutladık. Evimize çok yakın olan Güzelyalı sahilinde denize nazır Güzelyalı Sosyal Tesisleri' nin teras katında oldu. Serin, püfür püfür, manzaralı ortam tüm misafirlerimizi etkiledi. 

- İkram menüsünü ablamla birlikte oluşturup, hazırladık. Peynirli poğaça, çikolata parçacıklı muffinler, havuçlu-cevizli kek, sosisli börek, makarna salatası, mercimek köftesi, şehriye salatasından oluşan menümüzü açık büfe olarak servis ettik, çok rahat oldu. 

-Partinin başlama saatinden 1 saat erken parti mekanını süslemeye gittik. Canım yiğenlerim Emre ve Berke'nin katkı ve yardımları büyük oldu bu konuda. Hep birlikte balonları şişirdik, bannerları astık, masalara çiçekleri yerleştirdik. 

Her sene ev ortamında detayları parti başlamadan tek tek fotoğraflardım. Bu yıl dışarıda parti yapmanın heyecanı ve koşturmacası ile bu imkanı bulamadım. Ama genel fotoğrafların içinde detayları yakalamak yine de münkün. İşte partimizden birkaç fotoğraf:






















  
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...