24 Temmuz 2014 Perşembe

ELC EVA PERİ KIZLARI CRAFTI

Mothercare mağazalarında satılan ELC oyuncaklarına dönem dönem gezer bakarım, arada bazı oyuncaklar alırım Nehir'e. Geçenlerde eva parçaları birleştirip yapıştırarak renk renk peri kızları yapmak için bir craft seti gördüm ve Nehir'in çok seveceğini düşünerek hemen aldım. 

Setten 4 tane farklı renkte peri kızı yapmak için gerekli şablonlar çıkıyor. Biz Nehir'le geçen hafta sonu ikisini yaptık. Nehir kaç gündür peri kızlarını bir annanesine bir bize taşıyıp duruyor, çok sevdi. Yapması ayrı zevkli, oynaması ayrı zevkli oldu. Nehir bir de isim taktı perilere; mavi olana güska dedi, pembesine de bir isim verdi ama hafızamı zorlasam da şu anda hatırlayamıyorum. Oyuncaklara isim verme konusunda benden çok daha yaratıcı, bir ara süpriz oyuncak kutularından çıkan iki tane birbirinin aynı köpekciğe mantar ve sakar isimlerini vermişti :-)

Peri kızları craft setinin bir başka versiyonu parmak kukla yapma seti de vardı ELC'de. Ben almadım şimdilik ama alabilirim. Canınız sıkıldığı biranda kurtarıcı olabiliyor bu tarz şeyler. 







(Nehir 36 aylık)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...