8 Temmuz 2014 Salı

AYICIK KURABİYELER

Her zaman fırsat bulamasak da Nehir'le birlikte mutfakta olmaya bayılıyorum. Dün akşam işten eve dönerken internette ayıcık kurabiyeleri gördüm eve gider gitmez Nehir'le denedik. Nehir tüm malzemeleri kaba boşaltmakta, hamuru yoğurmakta ve açmakta, bardakla ve şişe kapağı ile ayıcığın kafasının ve ağzının şeklini çıkarmakta, ayıcığın gözlerini yapmakta, çikolata parçaçıklarını ayıcığın gözlerine yerleştirmekte kısacası kurabiyenin her aşamasında görev aldı.. 

Kurabiyeler piştiğinde ailecek tadına baktık, Nehir babasına "nasıl olmuş" diye sormayı ihmal etmedi. Bana da "birlikte kurabiye yaptığımız için çok teşekkür ederim anneciğimmm" diyip sarıldı. İşte güzel kızımın, can paremin bu mutluluğu için neler yapmam ki ben..

Kurabiye tarifini  bu siteden aldım. Eminim bu kurabiyelere her çocuk bayılır..







(Nehir 35 aylık)
Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...