22 Haziran 2014 Pazar

MERAKLI MİNİK HAZİRAN/2014- AYÇİÇEKLERİ

Meraklı Minik Haziran sayısı yine dopdolu. Bu ayın etkinliklerine bayıldık, akşamları birer etkinlik yaptık bu hafta.



AYÇİÇEK YAP-BOZ

Bu çok parçalı yap-bozu benim biraz yardımımla fazla zorlanmadan tamamladı Nehir. Gerçi son 2 parça kala sıkılıp kalktı ama parçaların iç içe geçmemesi ve bir tarafı yaparken diğer tarafın kayıp bozulması buna sebepti bana göre. 




AYÇİÇEK ÇANTASI

Dergi ekinde ayçiçek çantası yapmak için şablonlar hazırdı. Bize düşen şablonları kartondan ayırmak, katlamak ve yapıştırmaktı. Nehir işaretli yerlere fırça ile tutkalı sürme görevini üstlendi ben de yapıştırma. Ve çok güzel bir ayçiçeği çantamız oldu. Nehir hemen kalemlerini doldurdu içine.




ÇIKARTMALARLA AYÇİÇEĞİ TARLASI

Nehir; derginin verdiği çıkartmaları resim defterine yapıştırdı, ayçiçeklerine yeşil saplar çizdi, ayçiçeği tohumlarını yiyen kuşları çiçeklerin üzerine kondurdu, uğur, böceği ve çekirge de eklenince güzel bir ayçiçek tarlası resmimiz oldu.




MİNİ KİTAP

Dergi ekindeki mini kitap sayfasını Nehir çizgili yerlerden kesti, ben de ortasını diktim. Sonra kitabımızı merak ve ilgiyle okuduk.



NEHİR 'İN AYÇİÇEĞİ YORUMU

Sarı-yeşil parmak boyası ve mandalın ucuna takılmış ponponlarla ayçiçeklerini anımsatacak bir tablo yapmak istedim Nehir 'le. Nehir biraz ponpon baskısının ardından parmakları ve hatta elleriyle devam etti. 



(Nehir 34 aylik)


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...