1 Mayıs 2014 Perşembe

KÜTÜPHANEMİZ 27- MAMUT YIKAMA REHBERİ

MAMUT YIKAMA REHBERİ
PEARSON YAYINLARI
Michelle Robinson & Kate Hindley

Mamut yıkama rehberi enteresan bir kitap. Açıkçası kitabı ilk çıktığında, fazla incelemeden sipariş ettim; Pearson Yayınları'nın yine Nehir'in çok sevdiği Köpekler Bale Yapmaz ya da Gergedanlar Krep Yemez tarzında bir kitap bekliyordum. Ama kitabı elime aldığımda şaşırdım. Kitap; kirlenmiş, tüylü mamutunuzu temizlemek için size gerekenleri ve yapacaklarınızı adım adım, madde madde anlatıyor. Oldukça komik ve eğlenceli bir kitap. Nehir hem mamutları tanıdı hem de evcil (!) hayvan beslemenin nasıl birşey olduğuna dair fikir edindi.

Kitabın sonunda "mamutunuzla birlikte havluya sarılıp mışıl mışıl uyuyun" diyor ya, böyle sonu mışım mışıl uyuyun'la biten kitapları çok seviyorum. Uyku öncesi okumalarımızda çok iyi oluyor.








Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...