15 Nisan 2014 Salı

YA-PA Q 3-4 YAŞ ÇOCUK SETİ


Ya-Pa Q 3-4 yaş Çocuk Seti ne zamandır takibimdeydi, hem biraz kararsızdım hem de Nehir'in biraz daha büyümesini bekliyordum seti almak için. Oyuncuanne blog sayfasında da okuduktan sonra kesin kararımı verip seti sipariş ettim. Elime ulaştığında çok doğru bir karar verdiğimi düşündüm.

Set 8 kitaptan oluşuyor, her bir kitabın içeriği dolu dolu; sanat projeleri, deneyler, çıkartma sayfaları, dil gelişimini destekleyici etkinlikler, çizgi ve renk çalışmaları, sayma alıştırmaları içeriyor. Akşamları hiç "acaba bu akşam ne yapsak" düşüncesi olmadan kitabınızdan birkaç sayfa yapıp, eğlenceli ve verimli zamanlar geçirebilirsiniz çocuğunuzla. 

Biz birkaç akşamda neredeyse ilk kitabı tamamladık. Patates deneyi ve tuz seramiği ile çalışılacak birkaç sanat etkinliği kaldı. Onları da Nehir'le kendimizi iyi hissettiğimiz bir akşam yapar paylaşırız artık ;-)

İlk kitaptan örnek birkaç sayfa çektim fikir vermesi açısından  ...











(Nehir 32 aylik)



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...