17 Mart 2014 Pazartesi

RENK ÇARKI, ÖRÜNTÜ BLOK, ŞABLON BOYAMA, BONCUK DİZME VE PARK...

İşte geçtiğimiz haftasonunun özeti;

RENK ÇARKI

Biz de renk çarkı yaptık sonunda. Ama farklı bir yöntemle. Mandal sevmeyen kızım için bu çözümü düşündüm, renkli etiketler kullandık. 


ÖRÜNTÜ BLOK

Örüntü blokları yeniden çıkardım ortaya. Daha önceki çalışmamız BURADA. Bu sefer kuş ve penguen yaptık.


ŞABLON BOYAMA

Tchibo'dan aldığım dörtlü delgeçle kartonu delip şablon hazırladık. Kartonun altına beyaz kağıt koyup deldiğimiz şekilleri boyadık. Kartonu kaldırdığımızda gördüğü süpriz Nehir'in çok hoşua gitti. Bunu tekrar yaparız sanırım.


İPE BONCUK DİZME

Nehir epey küçükken Tchibo'dan almıştım bu ahşap boncuk dizme oyuncağını. Şimdilerde Nehir çok rahat yapıyor. Arada çıkarıyoruz ve Nehir bana süslü kolyeler hazırlıyor :-) El kasları için çok çok faydalı. Daha küçük boncuklarla genişletmeyi düşünüyorum çalışmayı.


VEE PARK

Güneşli havayı fırsat bilip, Nehir'in bisikletini de alıp sokağa çıktık. Bisikletle gezdik, parka gittik. Nehir Barbie bebeğini de taşıdı parka ve zavallı Barbie ne çekti :-) Nehir kaydıraktan önce bebeğini kaydırdı sonra kendisi kaydı, Barbie'yi salıncakta sallamayı da ihmal etmedi. 



Kısacık haftasonu böylece gelip geçti :-(


(Nehir 31 aylık)


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...