26 Mart 2014 Çarşamba

MİMLENDİM

Kayram Büyürken bloğunun sahibi arkadaşım Gamze ve Çocuğumla Eğlenirken bloğunun sahibi arkadaşım Nihal beni mimlemişler. İlk kez mimlendiğim için gerçekten heyecanlıyım. Ayrıca Nehir'le ilgili yazmak kadar kolay değilmiş bu iş, postu yazmaya başladım ve iki gün geçti tamamlayamadım inanın. Gelelim soru ve cevaplara:

1- Neden bloğumun adı fezakiral

Görüldüğü gibi bloğun adı benim adım, yani hiç de yaratıcı değil :-) Sebebini şöyle izah edeyim; blog yazma fikri eşime aitti, Nehir doğduktan sonra o bana önerdi blog yazmayı. O zamana kadar hiç bu kadar çok anne-bebek bloğu olduğunu bilmiyordum, takip ettiğim blog da yoktu diyebilirim. Kızımla birlikte anılarımızı biriktirmek amacıyla açtım bloğu ve ilk yıl pek de aktif yazamadım açıkçası, küçücük prematüre sayılabilecek bir bebeği büyütmek kolay değildi tabi. Hatta ilk blog yazım, kızımın doğum hikayesi bile üye olduğum bir anne grubundaki arkadaşlarıma bilgi vermek için yazdığım yazıydı; dilbilgisi, noktalama vs bile düzeltmeden olduğu gibi koymuştum yazıyı bloğa. Sözün özü bloğumun adı fezakiral ama blog başlığım Nehir'in annesi ve bu sayfalarda Nehir'in sayfaları diyebilirim.

2- Hayat felsefemi belirleyen söz:

Öyle, "işte bu benim hayat felsefemi bütünüyle, olduğu gibi yansıtıyor" diyebileceğim tek bir cümle yok açıkçası. Hayattan beklentim diyeyim;  elimi attığım her işi en iyi şekilde yapabilmek, sevdiklerime çevreme bir faydam olabilmesi, iyi ve dürüst insan olabilmek, çevreyi kirletmemek, değerlerimize sahip çıkmak, huzurlu olabilmek, fırsat oldukça yeni yerler görebilmek, yeni şeyler öğrenebilmek, sağlıklı olmak, kızımın büyüyüp çok mutlu bir insan olduğunu görebilmek, eşimle ömrümüzün sonuna kadar beraber olmak, ailemle hep birarada olabilmek... 

3- En vazgeçemediğim kitabım:

Kitap okumayı çok severim; lisede türk klasiklerine üniversitede dünya klasiklerine takmıştım ve büyük bir kısmını okudum; birara kişisel gelişim kitapları okudum, tarihi romanlar okudum, dönem kitaplarını da severim; sadece bilim kurgu kitaplara ve çok satanlara karşı biraz ön yargım vardır. Hamileliğimden itibaren doğal olarak çocuk gelişim kitaplarını okuyorum şu sıralar. Beni derinden etkileyen kitaplar oldu, arkadaşımdan ödünç alıp okuyup sonra bu kitap bende de muhakkak olmalı diyip satın aldığım kitaplar oldu.. Tekrar tekrar belli bölümlerini açıp okuduklarım da oldu. Ama vazgeçemediğin kitap derseniz, belki biraz garip gelecek ama Küçük Prens derim. Küçük büyük herkese okumasını önerebileceğim bir kitap varsa o da bu kitaptır. 

4- Benim mimlerim:

Sıra geldi en zor kısma. 

Şule 
http://berenligunler.blogspot.com.tr/

İlknur
http://emreylehayat.blogspot.com.tr/

Ebru
http://fulltimemomebru.blogspot.com.tr/

Tabiki başka arkadaşlarım da var, mimlemek isteyeceğim ama onlar halihazırda mimlenmişler.


Tekrardan sevgiler herkese.
Sürç-ü Lisan ettiysek affola......








Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...