6 Mart 2014 Perşembe

KÜTÜPHANEMİZ 22-GÜLE GÜLE KAKALAR VE BAY BAY BEZİM

Nehir 'e tuvalet eğitimi sırasında aldığım bu iki kitabı birlikte değerlendirmek istiyorum.  Tuvalet eğitimi ile ilgili bir yazı yazmadım, Nehir ilerde bu sayfaları okurken- bunu da mı yazdın anne demesin diye. Yalnız şu kadar bahsedebilirim, tuvalet eğitimi sürecimiz biraz apar topar, Nehir'in kendi isteği üzerine başladı ve ilk hafta dışında fazla sorun yaşamadık şükür.  Kitapları biz başladıktan sonra sipariş ettim ve biraz geciktiler. Yalnız şöyle ilginç bi durum yaşandı; benim Nehir'e tuvaleti sevdirmek adına uydurup anlattığım hikayenin neredeyse birebir aynısını içeriyor Güle Güle Kakalar kitabı. Kitabı ilk elime aldığımda çok şaşırdım. 

Güle Güle Kakalar kitabının sonunda anne-babalar için de faydalı ve özet bir takım bilgiler var. Her iki kitabı da tavsiye ederim, en azından çocuklara bu işle uğraşanın sadece kendileri olmadığını, başka çocukların da aynı yollardan geçtiğini göstermesi bakımından faydaları olur.

Yalnız her iki kitapta da kahramanlarımız ilk başlarda tuvaletten korkuyorlar. Bu bölümler, aslında tuvalet korkusu olmayan çocuklara bu korkuyu öğretebilir gereksiz yere. O yüzden ben bu kısımları değiştirerek okudum, siz de kirapları edinirseniz size de öyle yapmanızı öneririm. 




Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...