6 Mart 2014 Perşembe

EL İŞLERİMİZ

Genellikle nette çeşitli sayfalarda görüp, birgün deneriz diye fotoğrafını çektiğim bazı craft önerilerini, Nehir'le canımız sıkıldığı zamanlarda deniyoruz. İşte onlardan bazıları:

KAĞIT RULODAN AHTAPOT NİNO

Tuvalet kağıdı rulolarını ben kestim, Nehir boyadı, gözlerini yapıştırdı. Anne ahtapot ve yavru ahtapot Nino yaptık. Ardından da Yavru Ahtapot Olmak Çok Zor kitabımızı okuduk.



BULAŞIK SÜNGERİNDEN SÜNGER BOB

Ne dahiyane bir fikir değil mi :-) Malzemeleri ben kesip hazırladım, Nehir birleştirip yapıştırdı. Sonra Nehir'in Sünger Bob sırt çantası ile bu küçük Sünger Bob'u konuşturduk.




UÇAK AVİZE SÜSÜ

Meraklı minik eski sayılarından sakladığım uçaklı avize süsünü yaptık Nehir'le beraber. Maketin parçalarını kartondan ayırması ve yapıştırıcı sürmesi Nehir'den, yapıştırması benden. Sonra ipleri deliklere geçirme işini de üstlendi Nehir, ben de bağladım. Avize süsümüz çok güzel oldu, astık Nehir'in odasına.



Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...