18 Şubat 2014 Salı

KİMİN YUVASI? DIYTOY PUZZLE

Market alışverişi sırasında tesadüfen gördüm bu oyuncağı. Eşleştirme, ilişki kurma ve el-göz koordinasyonu için harika bir puzzle. Kutu içerisinde 12 adet hayvan ve bunların yuvalarının kalın eva karton kartları var. Hayvanlar ve yuvalarını puzzle mantığı ile birleştiriyoruz. 

Ben Nehir'in çoğunu hemen yapacağını tahmin ediyordum ama ilk seferde hepsini yapacağını tahmin etmiyordum açıkçası. Hatta ayı ile inini eşleştirdiğinde ben "çok güzel kızımmm , ayılar inlerinde yaşarlar diy mi" filan derken, Nehir " hayır anne o in değil, mağara, ayılar mağarada yaşar" dedi bana :-) Atlar nerere yaşar diye sorduğumda da "on the farm" diye yanıt vermesine çok güldüm.

Kısacası bu eşleştirmeli puzzle'ı sevdik, kaç akşamdır Nehir çıkarıp çıkarıp yapıyor. Aynı markanın farklı puzzle'ları da var, şimdi bulursam onları da almak niyetindeyim.










(Nehir 30 aylık)

Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...