24 Ocak 2014 Cuma

NEHİR'İN TEBRİK KARTLARI

Nehir'le gelenek haline getirdik; doğum günlerinde, özel günlerde sevdiklerimize tebrik kartları hazırlıyoruz beraber. Kesme işlemlerini ben yapıyorum; Nehir, boyalarla, damgalarla, sticker ya da evalarla, el baskısı, sim dahil pek çok araç kullanarak kartları süslüyor.

İşte Nehir'in kartlarından örnekler:



Nehir'in Dayısı İçin Hazırladığı Doğum Günü Kartı

Stickerlar ve stampalar ön plandaydı.







Emre Abisi İçin Doğum Günü Kartı

Yine stampalar, Nehir'in el baskısı ve sim kullandık bu kez..








Azra'nın 2. Doğum Günü ve Mustafa Sarp İçin Hazırladığımız Şirin Kartlar

Kalp şeklinde kestiğim kartları Nehir süsledi. Eva kalpler, stickerlar başroldeydi. Nehir yine el baskısı yapmak istedi, ben de kırmadım onu tabii ki..








Biricik Fatoş Teyzemiz İçin Doğum Günü Kartı

Bu kez, Nehir'in el baskısı ile kelebek yaptık, yine gümüş rengi sim ile süsledik. Sonra ben bu kelebeği şekilli kestiğim fon kartonunun üzerine yapıştırdım.






Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...