3 Ocak 2014 Cuma

KÜTÜPHANEMİZ 15- 1000 ÇIKARTMALI KIŞ EĞLENCELERİ

Bu sefer bir hikaye kitabı değil aktivite kitabından bahsetmek istiyorum. 1000 çıkartmalı kış eğlenceleri kitabı, gerçekten adı gibi çok eğlenceli bir çıkartma kitabı. İçerisinde hem kitabın belli sayfalarında kullanmak için hem de serbest kullanım için yüzlerce çıkartma var. Çocuğunuzla birlikte buz pistine kayak yapan hayvanları yerleştirebilir, noel babanın atölyesini tamamlayabilir, kendi kardan adamlarınızı tasarlayabilir, yılbaşı ağacınızı süsleyebilirsiniz.

Ben kitabı görmeden, internetten sipariş ederek aldım. Kitap elime ulaştığında beni tek hayal kırıklığına uğratan boyutu oldu; A4 boyutu bekliyordum ben nedense ama daha küçükmüş. 

Nehir inanılmaz mutlu oldu. Daha ilk akşamdan bir sürü sayfayı tamamladı bile.


Şarkı söyleyen kuşları ağacın karlı dallarına yapıştırdı; sincap ve tavşanları karlar üstünde oyun oynamaya çıkardı.


Bu süsleri kurdelelerin üzerine asmak için bir sayfa vardı ama Nehir ağacını süslemeyi tercih etii.


Kardan adamlar tamamen Nehir'in tasarımı. Şapka atkı, eldiven, düğme ve havuç burunla tamamladı kardan adamlarını.


Bir başka yılbaşı ağacı.



Kitabın daha pekçok eğlenceli sayfası var; bizi epey bir zaman oyalar sanırım. Üstelik sayfalar ve çıkartmalar çok kaliteli. 


Yorum Gönder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...